pengikut.SETIA

Sunday, February 5, 2012

Patah seribu ^_^



Dear lelaki.
Aku nak sangat cakap kat kau ayat yang kat atas tu.(Ayat Shilla Amzah dalam video klip Patah Seribu.)
Tapi dalam masa yang sama aku takut.

Perlu ke aku takut?
Semestinya !

Antara punca-punca aku kehilangan keyakinan diri ialah :
@ kau selalu buat bodoh macam takde perasaan
@kau akan anggap yang aku Cuma main main
@aku juga takut kena rijek(oh sungguh tak rela!)
@tu ok lagi.kalau disebabkan tu kita akan putus kawan?

So, dengan itu aku , diri aku, hati aku , jiwa aku , sebulat  suara mengatakan yang aku akan diamkan benda ni.
Kalaulah kau tau….Ish ! Kau takkan tau la !
Fenin-fenin~


Leg Note: Sebenarnya aku masih muda.Hehe.Saja jer nak feeling2 nihh.Kalau lelaki tu tau mesti dia ketawakan aku.Hehe. Peace ! ^_^



No comments:

Post a Comment

look-look la