pengikut.SETIA

Monday, August 22, 2011

akulah DR. CINTA !!!! :P

Assalamualaikum baby boy and baby girl sekalian.

Okay.Lets talk about my topic as u seen above. (akulah DR. CINTA!!!!)
Haha. Macam kelakar kan?


Alahaii.
Lately aku sungguh la merasakan diri aku sebagai DR. CINTA.(bleyh ea camtu?)haha.

Sebenarnya aku bukanlah gadis cool and gadis hot yang selalu berjaya dalam cinta.
Bahkan aku selalu tumpas dalam medan percintaan nih. =_=" huhu
Kesiaan aku.

Tapi mungkin atas dasar keprihatinan aku.(cewah)
Mungkin aku tak dapat bagi penyelesaian untuk masalah2 cinta mereka.
Tapi aku boleh menjadi sahabat yg setia mendengar cerita mereka.

Bukankah ini yang dinamakan SAHABAT? :)


Kepada sahabat sahabat yang aku sayangi,,
Aku sayang korang.

Walaupun korang jauh.Aku takkan lupa sesiapapun yg bernama sahabat.
Kerana aku tidak mempunyai cinta seperti kamu semua. bhahahhaaha. :D

<3 uolls friends !

2 comments:

  1. macey sahabat.. uzma tau tiara yang terbaik.. hope persahabatn kita dapat berkekalan hingga akhirnya..

    ReplyDelete
  2. alalallala...comeinye kawan aku ni.... :)
    kwn2!! dia ni la sahabat saye.. :D

    ReplyDelete

look-look la