pengikut.SETIA

Thursday, March 3, 2011

sedih!

hey u alls!
dah seminggu dah tak update blog..
bukan malas oke?
tapi on exam...and tadi pagi was my last paper..
Entry kali ni,aku nak kongsi perasaan hancur+luluh+kecamuk+remuk
disebabkan oleh:
PURSE AKU DICURIK!!!!!!!

Korang rasa tak apa yang aku rasa sekarang?
Kejadian berlaku time aku tengah bizi dok melayan exam paper.
Ohh sungguh la kan rasa macam nak meraung!
Korang tau tak.Sekarang ni bukan senang nak gi buat ic lah bagai.Dengan atm card lagi.
Aku penatt tau takkkkk??? :(

Dahlah duit kene curik.Nak wat ic pon kene gune duit.RM110 okeyh!
Then nak wat atm card baru pon kene bayar.
Hello??
Purse aku di CURIK ok????
Apalah malang bebenor nasib aku ni kan..
Rase cam nak tendang je kan si pencuri tu punya anu.
Biar kau mati pucuk!mati katak pon bagus!
Mak bapak tak didik gaknye!
Huh!(marah ni!!)
Agak agak la kan.Nak duit amik lah!Purse tu tinggal la!
Aku sayang purse tu.Aku sayang surat surat dalam tu.Aku sayang member card bodyglove n vincci aku.
Shitt ahh!!!!!!!
(tertekan tahap maksima)

Korang ada tak cara cara tuk hilangkan tekanan ni??
Hummmmm.
:(

No comments:

Post a Comment

look-look la