pengikut.SETIA

Friday, February 25, 2011

korang *Euwwwww~ tak?

Salam alls cute cute girls and handsome handsome boys there!(saje je amek hati BOYS^^)hehe.
Entry kali ni aku nak membebel sikit tentang "EWWWW~".
Korang mesti penah dengar or lagi perfectnya,baca.Yes.Korang mesti penah baca text message dari kawan kawan or aweks aweks yang salu sangat gune perkataan "eww" di setiap hujung hujung word.
Contohnya:
"kowang na pi anew teww?
"aq ckew lewr nengowk dyeowang teww"
"apew teww?"

Haa!You see that contoh contoh?
Haish!Dah kenape ek?
Padahal kalau korang short form biasa,lagi mudah dan pendek kot word tu?
Tak gitu?
Kenapa mesti nak ade "ewww-ewww" kat belakang tu?
Konon manja la kan?
Ok,whatever.Aku tau korang lagi comel dari aku.*sedihnya!
Alah,aku bukan la nak condemn korang.
Tapi act aku just nak korang paham.Bukan semua orang paham word "eww-eww" korang tu ok?
Post ni aku dapat idea dari satu broadcast ni.And aku dapat tau link ni dari SHAHIRAH ZAINAL.
Thanx oier!
Dan.link "ewww" ni origin from INIANWARHADI.
Play video bawah ni ok? :)
Enjoy it guyss!~

No comments:

Post a Comment

look-look la