pengikut.SETIA

Sunday, December 19, 2010

WORK.work.work

PENAT!
hurmm....rily tired lately...
bz working part tyme for fulfill my holidays..
tah lah...badan sakit2..tp kite kene KUATkan SEMANGAT..
tol tak??
keje mane leh maen2..ti orang tak ske..
aku hepy n njoy keje cni even ade org tak ske aku..
aku tetap diri aku..
yg salah leh d perbaiki,n yg baik leh d pertgkatkan..
aku bkn watak sampingan atau kartoon..
so,korang jgn la judge aku hanye pade keburukan aku..
sumorang pasti wat silap kan?
aku mang takkan besuare kt korang..
tp hati aku senipis tisu..
sume aku cmpan n pndam..
aku taknak cite kt orang..
sbb orang blom tntu akan phm aku..
bia la aku yg tau,n aku ushe perbaiki diri aku..
ENOUGH..
aku tanak ar pasni ade lg sore2 sumbang citer sal aku..
pade aku,korang sume adalah PENGAJAR terbaik..
pengalaman adalah pelajaran..
THX U ALL..

No comments:

Post a Comment

look-look la