pengikut.SETIA

Wednesday, March 21, 2012

My lovely friend !

Assalamualaikum peeps !
Lama benor rasanya aku tak story mory.
Asyik bersastera jek kan. Haha.
Last Saturday kan, aku and YANA(adik aku) was hang out together.
Okay, bukan kami berdua jek ! >_<

He is my friend. My beloved friend.
He can be categorized as shy person. Err boleh la ! Tapi takdela malu sesangat.
Biasa je ! Maybe because of the situation, which is he never outing wit a girl before tis.
Ceh aku macam pecaya lah kan.
HAHAHA.

Kalau dia tipu dia lah yang dosa kan. Aku ?
Of course tak rugi apa apa .. ^_^
Okay back to the story.
He quite nice actually. Haaa ?? What ???
Am i saying that he is naisee ?? Yes ler tu. Boleh lah.
Every single time i just looked into him. (tenung sampai tembus)
Haha. Jahat kan aku. Subhanallah. Jaga mata kau young lady !
I  looked into his eyes. Dosa kan? Tapi kalau pandang curi curi boleh tak ? ^_^
His eyes showed me a whole-heart(sincere).

Ntahlah. Mungkin pandangan mata boleh menipu.
Mungkin jugak ada ketelusan. Cewahhh !
Tapi tapi tapi,

I dunno why.
Kawan dengan manusia yang ni buat aku tak keruan. Hahaha.
I just wanna know every single wht he is doing and who'd with him.
And kadang aku terasa sedih pulak bila dia suka perempuan lain.

Tapi tu tak bermakna kami tak boleh kawan kan ? ^_^
As long as he dont have a legal wife.

Tapi kalau dia dah ada wife mestilah sedih kan.
Kawan lelaki-perempuan tak sama macam perempuan-perempuan.
Aku belum ready nak lepaskan kawan aku.

Please Allah ?
Can u listen my words n thought ? hurmmm.

Tis song is credit to him:























No comments:

Post a Comment

look-look la