pengikut.SETIA

Sunday, August 21, 2011

TUNTUTAN HIJAB :)

assalamualaikum kawan kawan ! :)

teringat kelmarin:
kawanku JIE (bukan nama sebenar) meminjam laptopku.
lalu ternampak salah satu tab google ku adalah link berikut:http://www3.pmo.gov.my/WebNotesApp/RqrMainm.nsf/9ca3c988a579811f48256722002425dc/18d812b41fb71782482566cd00327468?OpenDocument

aku agak malu kerana lupa utk close tab tersebut. >_<
dia tanya: "tiara!!! kau baca ini ke?"(rujuk link di atas)
aku jwb:"errr,,,kenapa jie??"(aku malu sebenarnya. >_< takut orang ckp aku ni sekadar bukak je or so whatever)
dia cakap lagi: "eh..takde pape la..bagusnyeeee" (huh! lege aku !)
hahahha.

Actually aku bukan lah malu apa.
Aku bimbang je sekiranya orang pandang luaran aku tak bersesuaian dengan apa yg aku buat.
InsyaAllah,,
Aku masih lagi mencari nur Allah..

Dan alhamdulillah.
Tuntutan berhijab di dalam islam telah pun aku tunaikan.

Teringat aku pada ayat 31 dalam surah an nur..
Sangat menyentuh hati..

Sedalam mana dan sejauh mana kita melakukannya??
Hurmm...

Mari kita cuba nak?
Seterusnya dapat lah kita beristiqomah dalam menunaikannya?

I love uolls KAWAN KAWAN <3

No comments:

Post a Comment

look-look la