pengikut.SETIA

Saturday, May 7, 2011

KENAPA?TAK PERCAYA?

amboi.indahnye dunia =_=


Assalamualaikum.
Zaman sekarang orang masih membeza-bezakan darjat ke?
Haishh =_=!
Aku, TEARA. Atau nama penuh aku,NORSHA TIARA SHAIPOL BAHRI.
Aku bukan dari keluarga berada.Aku juga bukan dalam kalangan gadis gadis hot cantik.
Aku cuma gadis biasa yang masih mencari identity diri.(mane tah menghilang)
comel kan aku? >_<

Hurmm,aku minat sesuatu.Ya,dan sesuatu itu adalah menyanyi.
Tak perlu microphone. Tak perlu recording. Tak perlu YOUTUBE.
Bila aku rasa aku nak menyanyi,aku akan menyanyi. Tak kira di mana saja.
Tak kira beribu juga orang yang mengkritik(mengutuk) sebenarnya.
Tak kisah lah semua tu.
Tapi aku memang tak peduli semua tu. Yang aku tau, aku PUAS!
Ya! Aku puas bila menyanyi.
Even tak semerdu Siti Nurhaliza, tak seserak Ella, tak setinggi vocal Lan.
Aku tetap aku.
Orang cakap,aku “layak ke” nak jadi artis?
OKAY.KITA TENGOK.
Haha.Gurau je tu.
Orang mungkin juga akan cakap, kau “layak ke” nak berkawan dengan artis?
HAHA.KENAPA TAK BOLEH?
Haha.Macam macam.Yelah, Negara kita kan pelbagai kaum, pemikiran pon, pelbagai la kan?
Okay okay.
Kita terima je lah okay,bahawa artis dengan kita kita ni,
Ibarat ENGGANG dan PIPIT.AHAHAHA!


artis dan org biasa pon leh happy kan? :)

Pipit nak masuk sangkar dah. Babai. >_<

No comments:

Post a Comment

look-look la