pengikut.SETIA

Thursday, March 31, 2011

ohh DATO' SANI!

Assalamualaikum.

Haishh.
Jom kite sembang-sembang? J
Haritu kan kan kan,aku gi Anugerah Tokoh Usahawan Muda.

And anugerah tu diberi kepaDA DATO’ SANI DATO SALLEH.
Mesti korang pernah dengar kan?Bas express Sani tu? Hiii
Mak datok! Hensem siot lah siot!! Hish ape aku cakap ni.
Kulit putih bak telur dikupas,dagu terbelah ibarat kelapa di belah.
Tapi serius sejuk mata memandang.
Yang mengagumkan aku,kereta Ferrari beliau!
Ohh! I like plisss!
Korang tau ape lesson yang aku dapat balik tu?
Hiii. Aku nak jadik usahawan muda termuda paling muda yang  Berjaya  dan Berjaya!
Hish! Of cosh Malaysia Boleh!! Ye! Dan aku…….boleh!!!!!
“Datin Norsha Tiara Shaipol Bahri”
haha.terbalikkan la laptop korang!
kolej saye bpopular! :P
Ahakss!:D

No comments:

Post a Comment

look-look la