pengikut.SETIA

Thursday, March 10, 2011

lelaki dan minyak rambut


Assalamualaikum and hye all.
Especially to handsome handsome boy.(handsome ke?)
Haaa!
Betul ke boys ni tak boleh dipisahkan dengan minyak rambut?
Ha?U tak pakai minyak rambut?Oh ye, u mesti pakai gel kan?
Kenapa u diam?Oh.Maybe u pakai wax? J
Minyak rambut ke,gel ke,wax ke,it just the same rite?Ke rambut jua akhirnya.hii.
Ada yang suka guna minyak rambut.Sometime sampai berkilau rambut tu.Dan yang pastinya, golongan ini majority dari golongan yang agak berumur.Macam lecturer aku, Sir Ramly.(ops!mintak mintak dia tak baca).Beliau juga agak berminat menggunakan minyak rambut hingga agak berkilauan.haha!
pakai minyak rambut sampai kemas begini ok?

korang pakai ke?^_^


Gel?Golongan ni biasanya anak anak muda yang suka+gemar+addicted to rambut yang pacak pacak.Macam dalam iklan BRYLCREAM tu,”masih terpacak tak?”.Huhu.
bukan main lagi budak kecik ni,!

masih terpacak?agaga~


Wax pula agak ramai la jejaka jejaka handsome yang pakai.Peeewit!!!Haha.Kebanyakan pengguna wax ni adalah untuk men-stailkan rambut mereka.Auwww!Dah smart la konon?
smart beb!(pakwe aku pakwe aku!!) :p

aku suka yang pink!!


Tapi,pakwe aku takde la pulak nak pakai jadah jadah ni semua?
Bermakna?Dia tidak handsome kahh?? **tuuuuuut**
Tu korang jangan judge! J

Pasni,cuba korang perhatikan rambut jejaka jeka idaman korang okay?
(mesti pakwe korang macam pakwe aku gak kan?)haha.
Lalalala~

No comments:

Post a Comment

look-look la