pengikut.SETIA

Monday, March 7, 2011

LAVINIAboutiQue jom?

Assalamualaikum.
And.
HEY.HEY.HEY jelita dan kacaks!
Kamu kamu dah pergi tak LAVINIA BOUTIQUE??
Ya!yang tu lah! Yang aku pernah post entry tentang LAVINIA BOUTIQUE tu..
Ok ok..
Act, tadi siang aku go interview la kan owner LAVINIA ni.
And they all punya sambutan memang terBAEK la beb!aku suka! J
By interview tu,aku dapat lah tambah tambah pengetahuan aku tentang sejarah penubuhan LAVINIA.
Cewah! :p
Aku act amat lah bersuka cita dan excited yang terlampau bila go to sana.
So that dapatlah aku jumpa staff staff LAVINIA a.k.a SAYANGSAYANG aku. Hehe.
Tapi hari ni aku tak dapat lah nak interview Mummy and Daddy.
Sebab mereka tak berapa sihat.So that,Kak Girl la jadi mangsa!hikhik! :P
Sorry KAK GIRL disturbing u!!!(dah biasa kan?)hehe.
And wanna thanx to all staff LAVINIA sebab sanggup luangkan masa untuk aku siapkan assignment aku ni ha.Hehe.
Tadaaa!!!
Ni lah gamba gamba saya di sana!!! J

STAFF~

welcum!



                                                                




No comments:

Post a Comment

look-look la