pengikut.SETIA

Sunday, March 13, 2011

jomHeboh!

Wei..ups!sorry.
Assalamualaikum.

Hmm..
hurmm.dont say anything = =


Maybe korang akan rasa hilang mood jugak bila baca entry kali ni.

Aku penat la weyh!!!!!!

Boleh tak korang berada kat tempat aku sekejap?
Come on...Kita try sekejap ok?

Aku di beritahu,cuti mid-sem akan bermula.
best kan? ^_^


Yeayyyy!
*tapi cuma seminggu.
And lagi yang buat aku sedih ialah,
*cuti kitorang,before budak budak cuti sekolah,and kitorang naik,budak budak baru start cuti sekolah.

EHH!Gila siak??!!
Aku macam -Ohh-why-why-and-why????

Tapi,apa apa pun,
even hari ni hari last aku cuti,(ya,budak sekolah baru start cuti!)
Namun,sempat jugak la kan aku singgah ke karnival JOMHEBOH!!
jom jom jom.kita heboh heboh. =.=


YEAYY!!
Dapat shawl baru!!

:)
Jeles ta?Jeles ta?

Hiii....Korang jangan nak jeles sangat la ngan shawl aku yang comel comel ni okey?
Hikss :)

Okay!!!
Aku nak sambung siapkan assignment yang berlambak lambak's. =_=

Gila penat weyyy!!!!!
bukan kau la.

tired is penat.

No comments:

Post a Comment

look-look la