pengikut.SETIA

Wednesday, February 16, 2011

Penantian~





Hye dears!!!
u noe wht...
Aku baru pas tgk citer MENANTU TIP TOP..
Act,ni drama cerekarama yg aku dah pon terlepas tonton..
And aku dapat tawu sal drama ni pon,bile aku tga syok syok bace blogue theotherkhairul.
Mr.K,aku mmg suke gile bace blogue ko yg suke membebel tu.ahaks.(even ko suke ngutuk pompuan).
Dalam drama tu lagu ost dia adalah lagu penantian-by kertas baND.
Aku pon cam teruje lah kenape si mr. K ni suke noh lagu ost drama ni.Lalu aku pon dengar..Perh!Lagu ni mmg romantik giler.Lagi lagi lau korang tengok drama tu sambil dengar music lagu ni.Tangkap lentok lah kan.. :)
Korang  cube ar try feelin lagu nih k?
Mang korang akan otomatik jadik seorang yg romantik(dengan tibe tibe.eheh)
Enjoy it guyss!~

No comments:

Post a Comment

look-look la