pengikut.SETIA

Saturday, October 30, 2010

...tenang di JB...

Salam sAyang tO aLL blogger.............
Smlam aku satu hari jenjalan gn my.ONLYONE and akak aku yg tsyg...
Setelah sekian lame x jumpe,,,,
akhirnye terubat gak rindu... =)
Kitorang went to CS,DCM,ISTANA GARDEN,n paling penting nak mention kat cni...
kitorang gi mam GORENG PISANG!!
HAHHAHAHHAHHAHAH... =P
Senanyer ade PERISTIWA yg terjadik kat warong GORENG PISANG uh...
Kisahnyer bermule apabile.................
-sampai saner jer kitorang pon plih tmpat and dudok laa kan..
-sempat laa plak kitorang ktawekan keDAIFan peniage ni kan,krane x mampu bli krusi baru tok customer..
-ade ke patot kerusi siap ikat2 lagi..and BERGOYANG-GOYANG bile dudok..(korang bygkan arr..aku yg kurus nii pon duk leh goyang-goyang,apatah lagi lau orang tu secomel LEMBU..huhu)
-ok.stop psl krusi..kitorang pon t'tgu-tgu bler laa org nak amek oder kami..
-SUDDENLY..kitorang terpandang ader sorang GADIS keluar dari kete..(dgn penuh bergaye dan kerek ala-ala model sambil mengibas rambut dgn penuhh lemah lembut dan gemalai..FUIYYOOO)
-kitorang perhatikan si GADIS dgn ibunyer mengambil tempat..
-dgn keadaan yg ckup tenang.......
-kitorang nampak ade sorang pelayan warung tu terkedek-kedek pegi amek oder si GADIS..(ofcoz BOY!)
-kitorang tetibe TERSEDAR dari lamunan yg tah pape...
-"Sial je!!!!padahal kite dtg dulu siot!!!!"
-takpee...kitorang sabar menanti....and tetibe aku merasekan bahawesenyer,ujan renyai-renyai sedang mgatur lgkah tuk mgambil tmpat dduk kitorang..
-kitorang masih stay...and ader sorang makcik dtg amek oder kitorg...SYUKUR!
-kitorang membuat kata sepakat tuk bungkus jee GORENG PISANG uh...disebabkan kdaan cuace tak berape baik..
-sambil kitorang tgu mkanan smpai....kitorang kembalikan smule lamunan kitorang terhadap si GADIS..
-AND...kitorang nampak......dia mgukir snyumann.....
-"OMG!!!!!!!!!sayang, i swear,ta tgk pompan len lagii!!!i egt die lg comel dri u,RUPENYER gigi u lgi cantik dri die!" sesal BOYPREN kuh..
-hahhahahahhhahhhah!!!aku dan rakan-rakan yg laen hanye tertawe besar...
-nanti dulu...................cerite lom abess daa....
-PECITER GORENG PISANG KITORANG EK?????????
-Lame laaa siot kitorang tgu...at last..aku panggil brader yg amek oder si GADIS tadi..
-"awak..lau bgkus..kene berator...mane leh duduk and oder di sini.............."katenye dgn muke sinis..
-"PEH!LAW KNE BRATOR KT SANE NAPE X CKP AWAL-AWAL..AND! kenape mkcik tadi amek oder kitorang???AND! ko x payah kerek sgt..da lah kitorang dtg dlu..tp ko amek oder pompan tu dulu!
terBAEK dohh serviss kat cni!"
-setelah beberape minit kekecohan terjadik...
aku and my beloved bgun...stay tepi..and akak gi berator dlm kdaan marah...
-semase aku and my beloved stay at tepi uh...TETIBER makcik yg amek oder kitorg tdi bagi aku bgkusan GORENG PISANG..
-aku mule tercengang...hah!ape nie????
-my beloved pgil akak and kitorang gi byar....
-kitorang masuk keter gn marah yg mnggiler...(bengang pon ade gakk la sbb sume pndang kitorang semcm..)
-dah masok kete...tetibe my beloved bukak tingkap seluas-luasnyer!
-and..tetibe dia jerit "GIGI OII!GIGI!GIGI KAW OI!"
-hahahhahha....rupenyer masih tak puas ati gn si GADIS tadi...

At lastt......
kitorang pon mnuju jln pulang...
hehe....MEMORIESS~

I.LOVE.MYONLYONE

No comments:

Post a Comment

look-look la